Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

6 de juny 2013

Companys de viatge

Aquests dies que feia informes a l'ordinador necessitava música que m'acompanyés però que no em fes adormir ni em distragués.
I vaig trobar dos aliats que em van fer bona companyia.
Per si algú no els coneix, us els recomano: JAMIE CULLUM  i MICHAEL BUBLÉ.
Feu-ne un tastet.
Convido jo!



2 comentaris:

Sergi ha dit...

Suposo que el teu nivell d'anglès et permet senti-les sense tenir la temptació de cantar-les...
Amb simpatia company... ;)

Eladi Martínez ha dit...

Equiliquà, Sergi. Només cantussejar o percudir la taula amb els dits o amb el boli i mantenir el punt just de tensió per seguir treballant sense defallir.
A reveure
Eladi