Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

1 de juny 2011

Españistán

Em van passar l'enllaç a aquest vídeo titulat ESPAÑISTÁN. Em van dir que explicava l'origen de la crisi econòmica actual i vaig dubtar si mirar-me'l o enviar-lo a la paperera perquè de feina prou que en tinc.
Però vaig mirar-lo i vaig prendre la decisió correcta perquè està molt i molt bé.
És un vídeo de 6 minuts i 45 segons, realitzat per ALEIX SALÓ (dibuixant de còmic amb el cap molt ben moblat) que és senzill, directe, brillant, divertit i rigorós a parts iguals (em sembla que és un element complementari i divulgatiu del còmic en format paper del mateix nom que acaba de sortir publicat).
Es pot entendre tot, es pot riure de gust i es pot al.lucinar amb algunes de les dades econòmiques que aporta a nivell informatiu. I tal com estan les coses, poder entendre algunes de les coses que ens estan passant, conèixer dades que fins ara desconeixia i, a més a més, fer-me un fart de riure, trobo que és un còctel prou interessant com per recomanar-lo.
Aquí el teniu.



Més informació i repercusions: aquí

3 comentaris:

Miles ha dit...

D.P.M., boníssim i totalment d'acord.



P.D.C.

Miles

Eladi Martínez ha dit...

Miles, em queda el dubte del teu comiat "P.D.C."

Pronto Dormiremos Cojonudamente?
Perdona els Despistats Convergents?
Para De Cansar-nos?
Primera División Conseguida?
Paracetamol Desenfriol i Cafiaspirina?
....?? ;-)
Ja m'ho explicaràs... perquè això és més difícil que traduir de l'àrab... ;-)
Eladi

Miles ha dit...

Diossssssssssssss!!!

Pensa, pensa...

P.D.C.

Miles