Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

13 de febr. 2021

"3 caminos" i "Fantastic shine" (Love of Lesbian)

Avui he vist el primer capítol de la sèrie "3 caminos" (Amazon Pime). Retrata les vivències de 5 personatges que es coneixen tot fent el Camino de Santiago i, de moment, m'ha agradat molt.

El Camino de Santiago és un camí de pelegrinatge que pots començar a molts llocs (el més típic, a Roncesvalles, a la frontera pirinenca entre França i España) i acaba a la catedral de Santiago de Compostela.

El primer cop que en vaig sentir a parlar va ser quan el meu tiet Calixto me l'explicava a l'hospital on estava ingressada la abuela Emiliana. Ell l'havia fet com a prometença si el seu fill acabava la carrera de medicina. El va fer sol i em parlava dels paisatges, de les sensacions, de les coneixences amb els altres caminants... I de seguida el vaig idealitzar i vaig pensar que seria fantàstic fer-lo.

Durant un temps vam planejar fer-lo amb el meu sogre,el Xep, i ja ens havíem comprat els llibres, motxilles... Però, primer el naixement dels fills i després la seva precària salut que ho desaconsellava totalment, van fer que el projecte quedés indefinidament aplaçat.

Però sempre està allà i espero que un dia el pugui fer. Potser quan em jubili. Tranquil·lament. Perquè és així com voldria fer-lo: sense data de tornada, sense lligams, deixant-me portar pel dia a dia, gaudint-lo intensament...

No sé si mai el faré, però avui he gaudit molt del primer episodi d'aquesta sèrie, que ha acabat amb una cançó que feia temps que no sentia i m'ha agradat molt reescoltar: "Fantastic Shine" de Love of Lesbian (que un estiu va ser la cançó de l'anunci d'Estrella Damm)

I m'ha vingut de gust deixar-ne constància aquí.

Espero que us agradi tornar-la a escoltar.