Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

14 de nov. 2016

"21 de diciembre" (anunci de la loteria)

Sí.
Ja sé que ho fan expressament per tocar-nos la fibra, amb la musiqueta i les lagrimetes... que segur que hi ha molts errors i coses a millorar... però... què voleu que us digui? M'ha agradat.
O sigui que us deixo amb la història de l'anunci de la loteria d'enguany i... sigui aquesta o sigui la Grossa... que la sort us acompanyi sempre!


6 comentaris:

Anònim ha dit...

El que hauria de fer el govern és no plantejar-se treure les pensions de viudetat, no permetre que una dona de 80 anys es quedi sense llum per no poder pagar i que després se l'incendii la casa i mori, que jo cada vegada treballi més, cobri més però pagui 1/4 part del meu sou en impostos i cada any costi més arribar a final de més. En fi!

Anònim ha dit...

El que hauria de fer el govern és no plantejar-se treure les pensions de viudetat, no permetre que una dona de 80 anys es quedi sense llum per no poder pagar i que després se l'incendii la casa i mori, que jo cada vegada treballi més, cobri més però pagui 1/4 part del meu sou en impostos i cada any costi més arribar a final de més. En fi!

Eladi Martínez ha dit...

Tens tota la raó, Pablo, però.. t'agrada l'anunci o no?

Eladi

Roger Berenguer ha dit...

Jo coincideixo amb el Pablo completament, i l'anunci no penso ni veure'l, per principis.

Eladi Martínez ha dit...

Roger... no te m'emprenyis... Penso que és com els anuncis de "Mediterraniament" de la cervesa de l'estiu, que cada any ens intenten tocar la fibra i llavors t'hi p0ots posar de cul o de cara...
Una altra cosa és que analitzis l'anunci com a obra visual i narrativa, despullant-la d'altres connotacions...
En fi, com sempre, R-E-S-P-E-C-T-E per les diferències.

...y todos contentos!! jejeje...

Eladi

Roger Berenguer ha dit...

És veritat que tu has analitzat l'anunci "en si", que segur que ha de ser una passada, i jo m'he centrat més en qui i en què s'anuncia. Tot son anàlisi!

P. d C.

Roger.