Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

16 de febr. 2016

"Champagne Supernova" (Oasis)

Són coses d'estar de baixa per casa.
Moltes hores per omplir i, tard o d'hora, em planto davant dels prestatges dels discos i vaig mirant i mirant, buscant alguna cosa que faci molt que no escolto.
Com que tinc molts discos, tots tenen el seu moment, però llavors cauen a l'oblit fins que un dia d'aquests especials els arriba el rescat.
I això ahir em va passar amb el segon disc d'Oasis "(What's the story) Morning Glory?", el vaig anar escoltant i de cop va arribar una cançó que no recordava que m'hagués entusiasmat mai però que la vaig redescobrir.
I m'agrada molt.
I l'he escoltat unes quantes vegades d'ençà.
I ho seguiré fent.

És "Champagne Supernova" i us convido a escoltar-la:

2 comentaris:

Roger Berenguer ha dit...

No recordo haver-la escoltat mai i la veritat és que tens raó, està molt bé!

Eladi Martínez ha dit...

Gràcies per fer-te'n ressò tan immediatament. Celebro que t'hagi agradat i comparteixis aquest gust musical...
Eladi