Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

16 de set. 2015

El vídeo de la CUP

Ja sabeu que jo aquestes eleccions no votaré la C.U.P. però els respecto i em cauen molt bé.
I a més a més els qui els votin també estan votant a favor de la independència de Catalunya... fins que no es demostri el contrari.
El seu líder fins ara, el David Fernández, s'ha guanyat el respecte unànime de tots els polítics i una gran part del poble català i al llarg d'aquest procés el seu paper ha estat important i coherent.

I ara han fet un vídeoclip com a propaganda electoral, un vídeoclip rodat com si fos una "road movie", amb els diputats de la formació (els sortints i els entrants) fent d'actors i seguint un guió fantàstic (que signen Jair Domínguez i la mateixa C.U.P.) ple d'aclucades d'ull a la realitat política, al.legories i metàfores; ple d'enginy, d'humor, de crítica...

Fins i tot si no us cauen bé els nois de la C.U.P. us recomano que mireu el vídeo fins al final i gairebé estic segur que no us decebrà. Començant pel títol: "ANAVEN LENTS PERQUÈ ANAVEN LLUNY"...

4 comentaris:

Miles ha dit...

M'ha encantat!!
Cada vegada estic trobant més arguments per votar-los.
Petons de colors.
Miles

Anònim ha dit...

- On van aquests?
- Endarrere
[Madrid 1978]

Genial xD

Roger Berenguer ha dit...

Està molt ben fet!

Roger.

Eladi Martínez ha dit...

Miles, pons007 i Roger,
avui l'he vist alguna altra vegada i em segueix sorprenent positivament... m'han dit que al cotxe que aixafa la Queta hi sona música de Sabin ai que això vol dir PSC... un altre detallet...
jejeje...
M'encanta el títol, l'eslògan final "Vota't" i allò del carril de l'esquerra...

Eladi