Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

22 de juny 2017

"El comitè" (1a part)

Aquest any a la meva escola hi ha eleccions sindicals i, pel nombre de treballadors, ens toca presentar un Comitè d'empresa, un grup de 5 companys que ens representaran i defensaran els nostres drets en cas que sigui necessari.
La Montse, companya que fa anys que ens representa, ens va demanar a uns quants si volíem entrar a formar part de la candidatura i tots vam dir que sí.
Un dia al migdia vam quedar per decidir l'ordre en què sortiríem a la llista tenint en compte que érem un grup de 9 persones i només havien de sortir-ne 5. Ens vam posar d'acord de seguida i enmig d'un molt bon ambient vam dir alguna cosa com:
- Ara ens haurem de fer les fotos pels cartells de la propaganda electoral.
I jo, que acabava d'estrenar el curtmetratge "El repte", tot animat, els vaig dir:
- Jo, si voleu fer un spot electoral ofereixo la productora "Kino T. Feina"...
I ho vam deixar així, entre rialles i bromes.
Però després li vaig dir a la Montse:
- Si m'inspiro i se m'acut alguna idea te l'ensenyo...

I és que ja tenia una idea al cap... M'havia vingut al cap l'escena inicial de Reservoir Dogs amb els 9 companys del Comitè caminant pel pati amb l'estètica Tarantino d'aquella pel·lícula... I entre això i una broma que havíem fet allà tots junts, aquella mateixa tarda vaig gargotejar el guió d'una pel·liculeta en un paperot.
L'endemà li vaig ensenyar la idea a la Montse. Es va fer un fart de riure i em va dir que ho havíem de fer.
M'hi vaig posar més seriosament i vaig planificar un storyboard, una claqueta amb els diferents plans, diàlegs i músiques que hauria de tenir el vídeo. El vaig passar a tot el grup i.. tots 9 s'hi van engrescar i vam estar d'acord a tirar-ho endavant.
Malgrat les dificultats de la feina de final de curs, els informes finals amb el clickedu, el viatge de final de curs a Menorca d'alguns i la insuportable calor, vam trobar 2 migdies per posar fil a l'agulla i rodar totes les seqüències perquè jo pogués muntar aquesta "1a part" de 6 minuts que avui hem presentat, amb molt d'èxit, davant dels companys.
El dia 28 hi ha les eleccions i, si ens voten, presentarem la segona part!

De moment ha estat un immens plaer!
Espero que us agradi tant com a mi!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Menys el tal Eladi tots semblen bons candidats.

Anna ha dit...

Molt bona feina....ja tinc ganes de veure la segona part...que serà, estil "Nueve semanas y media" o com "steptease"

Roger Berenguer ha dit...

Eladi et superes cada vegada, és boníssim!! Llàstima que no estigui al cens, que si no us votava segur! ;-)

Eladi Martínez ha dit...

pons007, no sé per què, però intueixo un elogi amagat dins del teu comentari...
Gràcies!
Eladi

Eladi Martínez ha dit...

Anna, moltes gràcies...Si tot va bé, el 30 de juny la segona part...A veure si estaré a l'alçada de les teves expectatives...
Jajaja...
Eladi

Eladi Martínez ha dit...

Roger, moltes gràcies!
Això ha estat com un viatge perquè m'ho he passat MOLT BÉ tres vegades: preparant-ho, fent-ho i ara, tornant-ho a veure i rebent el feedback del públic.
A reveure!
Eladi

Miles ha dit...

M'encanta.
I, com diu el Roger, cada vegada et superes més.
Enhorabona.
Petons de colors.
Miles

Eladi Martínez ha dit...

Gràcies, Miles!
Eladi