Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

8 d’oct. 2015

"Pertanyo a la llibertat" (amb Laia Oliveras)

Aquesta és la primera cançó d'un nou disc (em sembla que es titularà "Sense pistola" i es presentarà aviat) sobre poemes del llibre 'Bes Nagana' d'Enric Casasses (без Нагана, en rus col.loquial vol dir 'sense pistola', amb tranquil.litat, sense pressa...)
El disc s'ha gestat al Delta de l'Ebre, amb Artur Gaya, Kike Pellicer, Paco Prieto i...  LAIA OLIVERAS, actriu guapíssima de qui, quan era petita, jo havia estat monitor al MIJAC Valldaura i ara tinc l'orgull de poder dir que encara mantenim la relació i m'alegro pels seus sovintejats èxits teatrals.

Quan la Laia era una nena i jo el seu monitor ja li agradava el teatre i la música i recordo que tots li dèiem "la Gonyalons" (que en aquella època era la gran exponent del teatre musical català). Em fa molt feliç comprovar com una persona ha tirat endavant la il.lusió que tenia de petita.
La Laia ha voltat molt i ha treballat molt i bé (i malauradament jo he pogut veure pocs dels seus exitosos projectes però em consta que no deixa de créixer professionalment).

La vaig anar a escoltar als Carlins quan era la cantant d'un grup de blues.
I em va encantar.

La vaig anar a veure quan al Conservatori van representar una obra de teatre on ella exhibia tècniques circenses en un espectacle oníric i poètic.
I em va encantar.

I fa uns dies la Laia em va avançar aquesta deliciosa cançó "PERTANYO A LA LLIBERTAT" com una primícia. L'he escoltat moltes vegades i...
...m'encanta!
Però he esperat fins que se n'ha fet ressò públic a les xarxes socials per fer-ne jo també difusió i recomanar-la a tothom!!

Laia, ets una ARTISTA i ho demostres en tot el que fas!!
Molts petons de colors i molts èxits!!