Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

20 de març 2011

Confirmació musical: Mine!

Aquesta setmana passada vaig a anar a 3 concerts. El dijous al Sielu, i com a una actuació extraordinària dins del Club de la Cançó, van fer l'espectacle musical-teatral "El Pau i la Maria". El dissabte a la sala Stroika (on vaig anar per primer cop i em va agradar) un doble concert: els "Rosa Luxemburg" i els "Mine!".
La veritat és que els tres concerts van estar força bé, però el grup que us vull destacar són els Mine!

Són un quartet de Barcelona format per "Berni" Sánchez (teclats, guitarra i veu), "Ret" Rams (guitarra i veu), "Ricky" Malo (bateria i veu) i "Txiri" Romaní (baix i veu) que fan unes cançons de pop-rock amb clares influències dels seixanta i setanta, sobretot dels Beatles, dels qui reprodueixen unes perfectes harmonies vocals. Tenen un reconeixement unànime del panorama musical català pel que fa a la qualitat de les seves polifonies i la cura que tenen en el tractament de les veus. Però a part d'això sonen molt compenetrats i compactes i un concert seu és una experiència molt recomanable i intensa. Tenen molt bones cançons i les defensen amb gran qualitat i una excel.lent actitud.
N'havia sentit a parlar i sempre bé. Per a mi eren com una promesa de la nova fornada de grups catalans, però ara ja en puc parlar com una realitat: són bons! Em van agradar molt, em vaig comprar el darrer disc ("Un brindis pel nen androide"), us en deixo dos tastets i espero que us agradin tant com a mi.