Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

11 de nov. 2010

Més a prop que mai!

Al mes de març passat publicava una notícia en que recomanava un grup de música: ELS AMICS DE LES ARTS!!
Els havia descobert mesos abans en un disc encartat a la revista Enderrock, però amb el darrer disc, el BED & BREAKFAST, em van seduir totalment pel seu enginy, sentit de l'humor i qualitat musical.
Des de llavors que tinc ganes de veure'ls en directe i l'oportunitat se m'ha escapat 3 vegades, tal i com explicava en una altra notícia.

Divendres que ve, 19 de novembre, toquen a El Sielu i ahir vaig anar a comprar entrades anticipades per no tornar-me a trobar fracassat. Les venien a les dues grans botigues de música de Manresa. Vaig anar al Solans i... ja les havien venudes totes!!!
No m'ho podia creure!!! un altre cop la mala sort s'apoderaria de mi i em perdria el 4t concert consecutiu??
Vaig anar corrent al Sibelius i... allà encara en quedaven!! En vaig comprar dues amb l'esperança de poder-hi anar acompanyat, però si no trobo ningú hi aniré igualment, me la vendré i espero poder assistir finalment a l'esperat concert... peti qui peti!
Si no hi ha res que a última hora ho esguerri, aquest cop estic més a prop que mai de poder gaudir d'un concert d'ELS AMICS DE LES ARTS, el bloc dels quals he afegit entre els blocs que segueixo i podeu accedir-hi des de la part dreta d'aquest meu bloc.
Aquí teniu, l'entrada... Oi que és maca??? ;-)

3 comentaris:

Anna ha dit...

A la tercera va a la vençuda....ara no et posis malalt....ja, ja, ja,....

Riki ha dit...

Ei, jo faig per un, si encara no has trobat amb qui anar-hi.
Fins diumenge, oi?

Eladi Martínez ha dit...

Anna... d'això no se'n pot parlar fins que passi el concert... només faltaria...

Raquel... si els altres no s'espavilen parlem i posem fil a l'agulla...

Eladi