Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

8 de nov. 2014

Compte enrere

La darrera notícia que vaig publicar va ser el 4 de novembre. Porto 4 dies sense publicar-ne cap i un dels motius és que aquests dies estan sent una mena de compte enrere vers el 9N.
I és que demà, des de les 8 del matí, formaré part del grup de voluntaris que constituirem la mesa on es podrà votar al  llarg de tot el dia. I per a mi és un fet important, em sento orgullós i afortunat d'estar formant part de la història de Calders i de Catalunya.
I he recordat aquell 13D (13 de desembre de 2009) quan a molts municipis es va fer una consulta sobre l'autodeterminació, arrel de la primera que s'havia dut a terme a Arenys de Munt.
Llavors vaig formar part de la Comissió Electoral i vaig ser protagonista directe d'un resultat àmpliament majoritari a la independència. Es va produir una participació del 50'80 % (381 calderins). El 92'89 % (353 persones) van votar pel "sí" i només un 2'63 % (10 persones) ho van fer pel "no". (consultar resultats complets)

Demà espero que se superin aquestes xifres. A Calders i a tot Catalunya. Sento aquelles pessigolles que he sentit abans de cada 11S (la mani a Barcelona del 2012, la via Catalana del 2013, la "V" del 2014) quan tot em feia ser optimista i creia que seria un èxit però al mateix temps hi havia aquell punt d'incertesa. I cada vegada s'han acabat superant les expectatives. Per això tinc la secreta esperança que demà es torni a produir una jornada històrica i espectacular. Cívica, pacífica, democràtica i incontestable. Tot el món ens mira i ens hi juguem molt. Estem més a prop que mai d'aconseguir un objectiu llargament esperat i demà podem fer un pas cabdal.
I jo ho viure des de la primera fila de la mesa electoral de Calders. I en tinc moltes ganes.

Demà serà un gran dia. N'estic convençut. I de seguida que pugui us ho explicaré.

ARA ÉS L'HORA!!