4 de gen. 2017

Contrastos telefònics

El passat mes de desembre vaig tancar la meva vinculació amb Telefónica Movistar, companyia amb qui havia estat lligat de tota la vida i amb qui tenia moltes ganes de trencar la meva relació pel tracte tan deficient que presta als seus clients.
Si no ho havia fet abans, era per no perdre el poc servei que em donava ja que a Calders, no totes les companyies poden oferir la mateixa cobertura.
Però enguany ho he pogut fer: m'he passat a la fibra de Connecta (connexió a internet i telefonia fixa) i a Pepephone (telefonia mòbil), companyia de la que només puc dir coses bones: tracte amable, fàcil i transparent.

A primers de gener he rebut un càrrec bancari a nom de Telefònica i he trucat al 1004 per aclarir perquè em seguien cobrant i en quin concepte.
He estat 21 minuts al telèfon, atès per un noi que es referia a mi com a "Senyor..." (perquè no s'havia anotat el meu nom i no el recordava) i que m'ha demanat infinitat de vegades quina era la quantitat que m'havien cobrat (perquè tampoc no se la devia haver apuntat). M'ha anat dient "No se retire..." i m'ha anat posant musiquetes. Al final dels 21 minuts m'ha dit que no li constava el càrrec del qual li parlava i que faria una reclamació i ja em dirien alguna cosa...
O sigui que no he aclarit res... tal i com m'ha anat passant els darrers anys sempre que hi ha hagut algun problema

Com a contrast, el mateix dia que feia aquesta gestió telefònica, Pepephone m'adreçava aquest e-mail (els subratllats són meus):

"Estimado cliente,
Antes de nada, ¡Feliz año nuevo 2017!

Probablemente pienses que se trata de un correo más de felicitación con promociones navideñas rimbombantes, cargadas de GB y LOVE, y descuentos con fecha de caducidad y entendemos que puedas incluso eliminar este correo directamente sin ni siquiera abrirlo. Por eso, lo que queremos contarte lo vamos a hacer incluso aunque no leas este correo, como hemos hecho siempre.

Sabemos desde hace meses que muchos de vosotros pedíais una mejora de las tarifas y estas no acababan de llegar, por lo que podíais llegar a pensar que nos habíamos quedado sumidos en un eterno letargo (cual reto “mannequin challenge”).
En realidad, más que durmiendo hemos estado desvelados trabajando para poder mejorar las tarifas y mantener un acuerdo con Movistar que firmamos hace unas pocas semanas y que nos permitirá dejaros tranquilos, sin realizar cambios en el servicio para que podáis seguir hablando y navegando como hasta ahora.
Y, aunque os prometimos que no habría cambios, ahora es el momento de matizar que sí los hay y son cambios para mejor.

Hemos mejorado nuestras tarifas para hablar y navegar. En tu caso, tenemos el placer de comunicarte que desde el pasado 1 de enero, de manera retroactiva, mejoramos el precio de tu cuota mensual y aumentamos tus GB para navegar. Así, tu tarifa para hablar y navegar pasa automáticamente de 3GB a 4,5GB por 14,9€ IVA y principios incluidos.

Como siempre, no tienes que realizar ningún trámite para conseguir esta tarifa, ni escribirnos un correo electrónico, ni llamarnos para pedir que se te aplique, aunque si lo necesitas, sabes que sigues disponiendo de atención telefónica gratuita, desde España, con agentes dedicados en exclusiva a atenderte y con permisos para hacer todo lo que pidas, excepto venderte cosas y pasarte con otro agente.

Como te dijimos al comienzo, la mejora se te aplica incluso aunque no leas este mensaje. Puedes comprobar ya el cambio en el apartado "Mis Datos" en el área de clientes Mi Pepephone o en la APP para móvil.

Si tienes cualquier duda, puedes ponerte en contacto con nosotros en pepephone@pepephone.com

Atentamente,
El equipo de Pepephone
"

Que content que estic d'haver canviat de companyia!!!!!

3 comentaris:

  1. Si, si, telefònica ben lluny. Jo estic amb Fibracat de fix i mòbil i molt bé. Pepephone no la coneixia, però pel què es desprèn d'aquest mail que transcrius es veu molt bé, no?

    Per desgràcia encara he de tractar amb ells -movistar- perquè van fer una OPA i ara el Plus és d'ells, però per poc que pugui també els engegaré a dida, ja que ha baixat la qualitat escandalosament.

    ResponElimina
  2. Des del juliol del 2013 internet de casa amb ells, tenen un preu de ADSL més barat que qualsevol d’aquestes grans companyies i com que el internet funciona com tots ja que no es que el internet de telefònica tingui més bon gust...

    En canvi el seu servei mòbil no s’adequa al us que jo en faig. Tenen unes tarifes que ofereixen molt més que les meves necessitats, per tan em quedo amb Simyo que es més flexible a les megues i als minuts que gasto i per tan em resulta a millor preu.

    El que més m’ha sorprès de tot són les baixes tarifes Conecta-t, en serio 12€ per 20Mb/2Mb?Què no hi ha inclòs en el preu? Quina es la trampa?

    ResponElimina
  3. Hi ha dues coses que crec que són incontestables i són:
    a.- Movistar no tracta bé els seus clients (ni econòmicament, ni en el tracte personal)
    b.- Pepephone és un exemple de com tractar la clientela sense enganyar-la i vetllant pels seus interessos. NOmés heu d'entrar a la seva web i llegir els seus "principis":

    1.- A Pepephone no es regala res per venir, només el respecte. Cap empresa regala res que no intenti cobrar després.
    2. Si millora un preu, es canvia primer als ja existents, sense que ho demanim. I encara que no se n'assabentin. Tampoc hi ha promocions. Cada client té el millor preu possible SEMPRE
    3. Si un client se'n vol anar, se'l deixa marxar sense molestar-lo. Tampoco se l'humilia oferint-li allò que es podia haver ofert abans, perquè es quedi... (i així fins a 19) I HO COMPLEIXEN!!!

    ResponElimina

MOLTES GRÀCIES PER PARTICIPAR