Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

7 de febr. 2020

Velles cançons de Sopa de Cabra

De tant en tant em passa.
Quan sé que he d'anar sol amb el cotxe, agafo un disc antic i l'escolto durant el viatge. El Último de la Fila, Umpah-Pah, Level 42... Com més temps fa que no havia  pensat en aquell disc, més forta i agradable és la sensació de tornar a escoltar aquelles cançons...
I aquesta setmana això em va passar amb el disc "Nou" de Sopa de Cabra (1998). Moltes de les cançons em van transportar a un altre temps i em van omplir d'energia i de somriures. I el vaig escoltar més d'un cop i vaig pensar que posaria algunes cançons al bloc perquè potser aconsegueixo que a algú li passi el mateix.
He seleccionat "Instants del temps", "Junts" i "Sents", tot i que podia haver-ne posat d'altres ("El far del sud" era el gran hit d'aquell disc i per això n'he escollit d'altres).
He de reconèixer que jo sempre he estat molt "sopero", fan poc crític de les cançons i la veu de Gerard Quintana i admirador de l'autenticitat que em transmetia aquesta banda gironina. Pot molt ben ser que alguns digueu que aquestes cançons no tenen res d'especial, que només són cançons normals i corrents de rock'n'roll. Però si em dieu això, tinc la resposta preparada:

It's only rock'n'roll, but I like it!




3 comentaris:

Roger Berenguer ha dit...

Ohhhhhhhhu yeahhhhh!!!!

djxesc ha dit...

Un gran disc!

Eladi Martínez ha dit...

Roger, djxesc,
compartim el criteri: un gran disc!
Eladi