Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

22 d’abr. 2019

Vacances a Roses

Del 17 al 20 d'abril del 2019 vam passar uns dies de vacances a Roses. L'important era estar junts i desconnectar. Portàvem algunes possibles idees de coses a visitar, però anàvem disposats a improvisar sobre la marxa i... va sortir molt bé.
Vam estar instal·lats en un apartament molt a prop de la platja (des del balcó vèiem l'estat de la mar) on pràcticament només hi vam fer els àpats.
El dimecres a la tarda vam anar a passejar pel Passeig Marítim fins al port i vam visitar l'oficina de turisme.
El dijous al matí vam fer platja i l'Anna, el Roc i l'Ona van poder fer paddle sup ja que la mar encara no estava tan esverada com ho va estar els altres dies. A la tarda, van arribar uns amics de Moià (l'Ona i la Júlia juguen juntes a bàsquet i les mares també) i vam anar a fer una bonica i molt recomanable excursió. Amb els cotxes vam anar fins a Cala Montjoi (on hi havia el restaurant El Bulli) i ens va fer molta il·lusió perquè amb l'Anna hi havíem estat fent nit en una travessa per l'Empordà quan fèiem de monitors fa... uns 30 anys i mai no hi havíem tornat. Des d'allà vam fer una bona passejada a peu fins al Cap Norfeu, gaudint de les precioses vistes de les cales i el mar. De tornada vam fer una llarga aturada a Cala Pelosa on els nens van estar jugant en una plataforma dins del mar, pujant i baixant fins que van quedar ben molls...  Al vespre va venir el pare de la Júlia i tots 8 vam anar a sopar a un restaurant que ens va agradar molt: "El rancho".
El divendres al matí vam tornar a fer platja, tot i que ja hi havia onades força grans i no vam treure el paddle. Els 4 nens es van banyar i van jugar i gaudir amb les onades. A la tarda-vespre vam anar al túnel de vent d'EmpúriaBrava, Windoor. El Roc, l'Ona i l'Anna van fer els seus respectius vols dins del túnel: primer un minut per aprendre a estabilitzar-se i després un twister, és a dir, pujar cap al cel acompanyats de l'instructor i tornar a baixar. A tots els va agradar l'experiència.
Dissabte al matí encara feia més mala mar i vam anar a jugar una estona a la sorra, fins que l'avi de la Júlia ens va convidar a fer una volta en barca pels canals que va ser molt interessant. Després ja va ser hora de dinar i recollir-ho tot.