Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

2 d’ag. 2018

Viure vs. escriure

Estic de vacances i escriure al picalapica està deixant de ser una prioritat...
Deu ser allò de que quan vius no escrius i quan escrius és per reflexionar i explicar el que has viscut... O no... no ho sé...
El cas és que passen els dies i veig a venir que potser no escriuré gaire coses durant aquest estiu... com una mena dels "serveis mínims" que instauro quan tinc un pic de feina i no tinc temps per escriure al bloc.
Ara si que tinc temps, però no en tinc la necessitat... prefereixo estar llegint al balcó o feinejant per casa o badant a la piscina...
En fi... m'arrisco a perdre els molts o pocs lectors que puguin tenir, però ara toca això: viure en comptes d'escriure.

Us deixo amb una imatge, text i reflexió deliciosos que vaig trobar pel facebook:


2 comentaris:

Roger Berenguer ha dit...

Ben fet Eladi, vacancetes! Gaudeix-ne al màxim!

Eladi Martínez ha dit...

Ho intentarem!!
Eladi