Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

18 d’abr. 2018

"Campeones" (una pel·lícula)

"Campeones" és una pel·lícula de Javier Fesser divertida i entranyable.
La vam anar a veure amb l'Anna i els nens i ens va agradar a tots.
Jo personalment vaig riure i em vaig emocionar.
És una pel·lícula molt maca que tracta un tema poc tractat amb naturalitat i respecte. I penso que pot ser una pel·lícula molt educativa,
I no vull explicar gaire més coses per no influir ni crear expectatives.

Us deixo el tràiler i us recomano que l'aneu a veure

I si voleu compartir opinions, estaré encantat de llegir-les...


2 comentaris:

Unknown ha dit...

Vaig veure la peli i em va encantar. Coneixent el món que s'hi reflecteix puc dir que el tracta molt bé. Sense paternalismes ni condescendència. Amb humor blanc. Alguns estereotips, però que encaixen bé. Molt recomanable.

Eladi Martínez ha dit...

Mon,
celebro que comparteixis la meva opinió ja que estàs immers en aquest món i ets més cinèfil que jo!
A mi també em va encantar!
Eladi