Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

8 de març 2018

"No tenim malsons petits" (poema)

Després d'uns quants sonets, pensava si tornaria a ser capaç de fer poemes "dels d'abans", sense rima.
Ho tenia pendent.
I l'Anna em va demanar un sobre i quan li vaig portar em va dir "No tenim sobres petits?". Ja veieu de quina manera tan estúpida es pot encendre la guspira d'un poema...
A mi aquella frase em va agradar, vaig trobar que tenia força i em duia a "No tenim somnis petits". Però això ja estava inventat...
Llavors li vaig donar la volta: NO TENIM MALSONS PETITS.
Vaig agafar paper i boli i va sortir això:

NO TENIM MALSONS PETITS
No tenim malsons petits
ni recanvis de somriures.
Fem col·lecció de sospirs
i de pòcimes fallides.

No podem baixar el teló,
ni demanar més assajos,
ni canviar cap decorat:
fem salts mortals sense xarxa.

Però no volem compassió,
ni llençar la tovallola
perquè ens queda dignitat,
inconsciència i planes blanques.