Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

15 d’ag. 2017

La primera pel·lícula del Roc

Potser només haurà estat flor d’un dia...
En part va ser perquè li vaig dir que havia d’intentar de fer alguna cosa creativa, perquè es passa el dia només com a consumidor passiu (de televisió, d’internet, de videojocs...)...
En part va ser perquè va veure que un amic seu havia fet unes minipel·liculetes amb una aplicació del mòbil que li van agradar molt...
El cas és que es va animar i es va posar a buscar imatges per crear una petita historieta i jo em vaig comprometre a ajudar-lo en l’edició i muntatge.
Vam passar un dia ben entretinguts i al final va acabar amb la primera pel·lícula de la seva nova productora: “Futbolin produccions”.
Jo trobo que per ser un primer intent d’un nen de 12 anys està molt bé: la selecció musical, el guió i el muntatge.
Què us sembla a vosaltres?

2 comentaris:

Roger Berenguer ha dit...

Un futur Spielberg! Molt bé Roc!

Eladi Martínez ha dit...

Roger, gràcies en nom propi i en nom del Roc!
Eladi