Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

18 d’ag. 2017

"A primera hora" (poema)


Cada any a Calafell em planto davant del mar amb paper i boli per intentar escriure nous poemes amb el repte de dir el mateix de sempre amb noves paraules o de dir alguna cosa nova...
Aquest any no ha estat diferent i el primer matí vaig trobar aquesta nova manera de dir que m'encanta la platja i posar-m'hi al davant de bon matí quan no hi ha gairebé ningú...

A PRIMERA HORA

Ja no es truca a la porta,
ja no hi ha educació,
la confiança fa fàstic,
vinc sense haver avisat.

A una hora intempestiva
m’he plantat al davant
i sense cap preàmbul
he anat entrant a dins.

I ni una mala cara,
ni queixes, ni retrets.
La platja, a primera hora,
m’acull de molt bon grat.

La primera banyada:
mar plana, poca gent,
silenci, retrobades.
Quin petit gran plaer!

2 comentaris:

Roger Berenguer ha dit...

Gaudiu-ne al màxim Eladi!
P. d C.

Eladi Martínez ha dit...

Gràcies, Roger... ho estem intentant!
Eladi