Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

12 d’abr. 2017

Escampar la boira

Ara feia temps que no marxaven els 4 de casa a passar uns dies fora... Ni l'estat d'ànim ni la logística familiar ho afavorien, però amb l'arribada de la primavera sembla que tot es va posant a lloc de mica en mica i teníem ganes de tornar a escampar la boira.
En primer lloc teníem una sorpresa preparada per al diumenge 9 d'abril: anar a fer muixing al Port del Comte!!
El dissabte a última hora ens van donar la mala notícia que no seria possible fer-ho perquè s'havia fos la neu, però vam decidir marxar igualment i improvisar.
Vam anar al Port del Comte i el Roc i l'Ona van fer un circuit d'aventura, vam anar a trepitjar neu i a veure el lloc on haguéssim fet muixing, vam dinar al Refugi del Bages (tal i com teníem previst fer-ho en el pla original), vam anar a veure el kennel dels gossos, vam anar al Mirador de l'Art i, finalment vam visitar les Fonts del Cardener.
I tot això amb una aturada a Solsona al pujar i al baixar per deixar i recollir la sogra de casa d'uns amics on va passar el dia.
No va ser el pla inicialment previst, però ens ho vam passar prou bé.

I l'endemà, el dilluns 10 d'abril, vam marxar rumb al Delta de l'Ebre a passar 3 dies.
Ja hi havíem estat al Delta, i concretament al Poble Nou del Delta (on vam estar allotjats a les habitacions de Can Gassó) i és un lloc molt recomanable. El paisatge és molt bonic (platges, llacunes, ocells, camps d'arròs) i la gent és molt amable i viu a un ritme més tranquil del nostre. Somriuen molt, fan bromes, no s'atabalen i s'estimen molt la seva terra sense haver-ho d'anar pregonant als quatre vents: se'ls nota.
Vam estar molt bé:
  • Dilluns 10: aturada a l'aqüeducte romà de Tarragona (Pont del Diable), dinar de picnic a L'Aldea, cafè a Amposta, visita al port pesquer de Sant Carles de la Ràpita per veure arribar els vaixells de pesca i la subhasta del peix, instal.lació a Can Gassó i una estona de platja sota un fort vent.
  • Dimarts 11: visita a MonNatura Delta de l'Ebre (explicació de les salines, explicació de l'evolució del delta, observació d'aus, explicació de les arts tradicionals de pesca, pràctica de navegació en les barques de perxar), dinar a Can Gassó, excursió amb bicicletes al voltant de la llacuna de l'Encanyissada (14 km), sopar a Can Gassó i la secció masculina excursió a un bar per veure el partit Juve-Barça (grrrrr!!).
  • Dimecres 12: desinstal.lació de Can Gassó, visita al Mirador de la Guardiola (Sant Carles de la Ràpita), platja a Riumar i dinar típic al Xiringuito del Port (Riumar).
Tot plegat, 4 dies ben aprofitats, de convivència familiar, sense tele, relaxant-nos...
Ens en queda el bon record i un grapat de fotos (i al final el vídeo de la cançó "Lo meu riu" de Joan Rovira amb alguns dels paisatges visitats):

Escapada al Delta de l'Ebre on PhotoPeach

Roger Berenguer ha dit...

Jo hi vam estar fa uns anys amb la colla del Montseny i també vam estar de conya! Són molt bona gent, i com bé dius, el paisatge és captivador. Celebro que us ho passéssiu molt bé!

Pilar ha dit...

Ja us tocava!!!! Tot molt xulo. M'ho apunto.

Eladi Martínez ha dit...

Roger i Pilar, gràcies pels vostres comentaris!