Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

22 de gen. 2016

M'ajudeu a canviar de mòbil?

Avui una notícia totalment atípica: us demano un consell...

Estimats lectors i lectores,
el meu mòbil Samsung Trend Plus ha mort després de diverses recaigudes i he decidit comprar-me'n un de nou perquè ara se m'estava quedant penjat dia sí, dia també.
Per tal que em duri una temporada més llarga del que m'ha durat aquest (que era senzillet) estic entre 2 opcions després d'escoltar diverses opinions, ja que jo no en tinc ni idea: un BQ M5 o un HUAWEI P8 LITE.
Si alguns dels que llegiu aquest bloc em podeu assessorar, aconsellar, advertir al respecte enviant-me comentaris a aquesta notícia us estaré molt agraït.

BQ M5
HUAWEI P8 LITE

7 comentaris:

Toni ha dit...

Que en pau descansi el Trend Plus.

Qualsevol opció, que no sigui Windows Phone de ben segur que serà encertada.

M'han parlat força bé de Huawei, estava per comprar-ne un. Quasi espero que et decideixis, que el meu encara no s'ha mort i veure la teva valoració a veure que tal :-)

Salut

Roger Berenguer ha dit...

Jo tinc un Zhem, que es la marca "barata" de bq i de moment em va be, i a sobre es dissenyat aqui, que el Huawei es completament made in china, i als xinesoso ni aigua!
El Samsung young 2 que tambe tenia abans no em va durar res, era un trunyo.

Eladi Martínez ha dit...

Toni, Roger, gràcies pels vostres comentaris... ho vaig escoltant i analitzant tot...

Eladi

Anna ha dit...

Eladi, nosaltres teníem una tablet samsung i es va trencar. Com que bàsicament la feia servir la nena, vam agafar una oferta de la companyia telefònica d'una tablet huawei i no ens ha agradat gens ni a nivell de funcions principals ni de intuitivitat. Vaja que abans la nena feia i desfeia, i ara l'has d'ajudar....
Sens dubte un samsung!! Nosaltres tenim un galaxy S4 i un J1 i perfecte! Diferents en categoria i preu pero genials tots dos!!!! :)
Salutacions!

Anònim ha dit...

Malgrat que al Huawei no se li pugui treure la bateria, jo el prefereixo abans que el BQ

Sabina Redondo ha dit...

Eladi, jo tinc un Samsumg SM-G355HN. Per saber el que et va millor has de pensar per què el necessites. Per exemple el meu té 4 Gigues d'emmagatzematge i és una mica just. Tinc una targeta SD però tot no ho puc passar allà, com per exemple el Sygic, un GPS off-line que em va molt bé per anar de viatge a l'estranger. Entenc poc però el meu mòbil és de connexió 3G i ara el més avançat és el 4G . També cal que pensis si utilitzaràs gaire la càmera de fotos i vídeo, si vols dues càmeres per fer selfis o no...
Em penso que no t'he donat gaires certeses i espero que sí pistes per poder decidir ;-) Petonets

Eladi Martínez ha dit...

Anna, pons007 i Sabina, moltes gràcies pels vostres consells. M'afalaga veure com hi ha gent que perd una mica del seu temps per donar-me un cop de mà en una cosa tan trivial. Us ho agraeixo molt i vaig prenent nota de tot.
Eladi