Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

11 de juny 2015

Una altra ració de "serveis mínims"

Aquests dies vaig molt de bòlit amb les mil i una coses de final de curs, tant de la meva feina, com de l'escola dels nens que, per acabar-ho d'arrodonir, fan jornada intensiva i nosaltres no, o sigui que la infraestructura diària encara ha de donar una volta de més per quadrar-ho tot.
Vaig molt cansat...
Queda poc!
Aquesta és l'esperança, però , mentrestant, he recordat un escrit que vaig fer un any en època i circumstàncies similars i m'ha vingut de gust reenllaçar-lo com a "serveis mínims".

Es titula "Relació de baixes" i n'estic particularment orgullós o sigui que us convido a llegir-lo.
Si ho feu per primera vegada, m'agradarà saber-ne la vostra opinió i, si ja ho vau fer el seu dia (22-5-2012)... també.

Amb tots vosaltres...

5 comentaris:

txetxu ha dit...

Bon dia meu irmão!

...no recordava aquest escrit{i mira que procuro no perdreme´n cap!)i t´he de dir que m´ha semblat BRILLANT!!

A vegades em passa com amb algunes cançons del mestre Sabina...

Ell igualment com tu descriu amb detall moments...sensacions...experiencies...etc que identifico perfectament i que de cap manera seria capaç de transcriure en un paper.

Anims que ja s´acosta el bo!!

Abração!Txetxu

Eladi Martínez ha dit...

Moltes gràcies pel teu comentari, meu irmao.
Una abraçada i petons de colors!
Eladi

Anònim ha dit...

Eladi una bona descripcio d aquests dies caotics pero mira sempre endevant que queda l'ultim esprin.

Roger Berenguer ha dit...

A mi em passa com al Txetxu i no recorda-va haver-lo llegit. És brillant Eladi, molt bo. Per vist que la creativitat estava segrestada, veig que s'en va sortir prou bé"
Ànims i resistiu!!!!!

Eladi Martínez ha dit...

"Anònim", Roger,
gràcies per les vostres paraules i ànims... ara ja es veu la cinta d'arribada... gairebé hi som!!
Eladi