Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

19 de nov. 2014

Tornen els serveis mínims

Si algú és nou per aquí li explico què és això dels "serveis mínims" del picalapica.
Quan vaig tant de cul que veig a venir que durant uns dies no podré dedicar-me a posar notícies al bloc, però tampoc no vull deixar-lo desatès del tot, decreto uns serveis mínims: de tant en tant posar alguna cançó o imatge o pensaments que m'agradin (i pensi que us puguin agradar) fins que no tingui temps d'escriure notícies com faig normalment.


UNA CANÇÓ:
"I wouldn't treat a dog" (the way you treated me) de Bobby "Blue" Bland
Mai no havia tingut coneixement d'aquest artista ni coneixia la cançó ni és el meu estil, però aquest estiu vam fer una jam session amb l'Albert Estrada (baixista) i el Marc Armangué (bateria) que va ser qui va proposar aquest tema. Jo vaig tocar la guitarra i vaig cantar-lo i us asseguro que si l'escolteu unes quantes vegades us acabarà encantant i no us la traureu del cap.


UNA NOTÍCIA:
Victòria de la campanya "Ni muts ni a la gàbia"!
Els joves activistes encausats per protestar contra el pla Caufec han estat absolts de tots els càrrecs.
LLEGIR NOTÍCIA

UNA IMATGE:
Una de les vinyetes de Shanghai Tango, descoberta a El espejo lúdico.



2 comentaris:

Roger Berenguer ha dit...

Bona la vinyeta!!! i la cançó té "ganxo", si senyor!
Bons "serveis mínims"!

Eladi Martínez ha dit...

Gràcies, Roger
Eladi