Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

4 de març 2014

Carnestoltes 2014

Mai no m'ha fet una especial il.lusió disfressar-me i, per iniciativa pròpia, crec que no he anat mai a cap carnestoltes així amb amics.
Però quan ha tocat fer-la grossa en un comiat de solter o si és tracta de donar exemple a l'escola davant dels alumnes o a casa davant dels fills, llavors sóc el primer a fer-ho i no m'importa fer el ridícul.
Aquest any vaig fer el cupo: el dimecres amb pijama (per desgràcia no he aconseguit cap foto), el dijous de dona, el divendres al matí de lisiat, el divendres a la tarda de Petit Príncep i el dissabte a Calders de pallasso.
Sort que no m'agrada disfressar-me... però... visca el Carnestoltes!










6 comentaris:

Carme R. ha dit...

Fantàstic i espectacular en totes les versions. Si n'hagués d'escollir una, tindria els meus dubtes. No imagino quin podria ser el resultat si veritablemt t'agradés disfressar-te. Felicitats.
Ptns de colors,

Eladi Martínez ha dit...

Gràcies, Carme. Ja saps que quan m'hi poso... m'hi poso.
A reveure.
Eladi

Roger Berenguer ha dit...

No tinc paraules!!! Im-pressionant!! Jo creia que només es disfressava la canalla, i ara ja veig que ereu tots! ;-)


Per cert el meu nebot va quedar prendat de l'actuació que els hi vas brindar amb els grans!

Pietat ha dit...

Bé, Eladi, realment "no comments! no words, you let me breathless!!!". Genials totes les fotos i potser "lo nunca visto". M'han agradat molt i amb el teu permís em disposaré a compartir-les amb la meva family. Ja t'en faré arribar el ressò.

Eladi Martínez ha dit...

Roger, l'entrenament el vaig fer als comiats dels Snoopys. Després d'allò ja tot fa baixada... tot i que també és veritat que allà la sangria ajudava a la desinhibició i a l'escola ho faig totalment serè... je, je, je
Eladi

Eladi Martínez ha dit...

Pietat, celebro que t'hagi fet passar una bona estona i, "off course" pots compartir aquestes fotos amb qui et vingui de gust. Si la family també s'ho passa bé, ja m'ho explicaràs... Segur que sí!
Petons de colors!
Eladi