Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

18 de febr. 2014

"Cuerdas" (curtmetratge) ACTUALITZACIÓ

Aquest curtmetratge es titula "Cuerdas".
Li han donat el premi Goya 2014 al "millor curtmetratge d'animació espanyol"
Està escrit i dirigit per Pedro Solís García.
Dura 10 minuts.
"Uff... 10 minuts... Ara no puc perdre 10 minuts..."
Segur?
Feu un esforç i dediqueu-hi els 10 minuts. Estic gairebé segur que quan acabeu pensareu que no han estat 10 minuts perduts...
P - R - E - C - I - Ó - S !!!

ACTUALITZACIÓ (21-2-2014)
El video del curtmetratge havia estat penjat a internet sense permís dels autors.
De fet en els darrers dies havia hagut d'anar canviant l'enllaç a mesura que quedaven desactivats per reclamació dels drets d'autor de la productora. Segons l'equip del curtmetratge: "...Creemos que la gente que sube estas copias y las comparte lo hace con la mejor intención, pero sabed que esto nos está perjudicando de cara a futuras selecciones en certámenes y festivales..."
Per aquest motiu renuncio a seguir buscant còpies del curt i anar-les posant al meu bloc i us deixo només amb el trailer, tot i que us recomano que si no l'heu vist i trobeu algú que el tingui descarregat (i jo en conec uns quants... ;-)) us hi poseu en contacte, ja que és un cant a l'amor, l'amistat i l'acceptació de les discapacitats mentals que VAL MOLT LA PENA!
CUERDAS trailer from lafiestapc on Vimeo.

9 comentaris:

Miles ha dit...


Amb aquesta darrera vegada ja "he perdut", o potser els he guanyat?, 30 minuts perquè ja he vist 3 vegades el curt.
Impressionant!!
La tinc arxivada per ensenyar-li als nens... o no?.

Petons de colors

Miles

Eladi Martínez ha dit...

Jo també l'he vista 3 vegades i una d'elles amb els alumnes. I ha estat una experiència plenament recomanable!
I la veuré més vegades. Aquestes exquisideses s'han d'anar assaborint i en cap ocasió serà una pèrdua de temps!!
Petons de colors!
Eladi

Anna ha dit...

Uff....PRECIÓS.....que tendre, delicat, emocionant... i quant que ens diu...i ensenya..
Jo també el passaré als meus alumnes...ara...acabaré plorant ....segur..com ara...
Gràcies Eladi..

Eladi Martínez ha dit...

Oi que si, Anna? Amb un mínim de sensibilitat és una experiència deliciosa veure aquest curtmetratge... Una meravella!! I una molt bona oportunitat educativament parlant.
Eladi

Roger Berenguer ha dit...

Eladi, Miles, Anna.. jo no puc obrir l'enllaç, diu que hi ha un problema amb els drets d'autor.

Eladi Martínez ha dit...

Si, Roger, ja l'he canviat 4 vegades perquè els van traient del youtube pel tema dels drets d'autor. Llavors busco un altre enllaç i el canvio, però al cap d'un temps també el treuen. Pots intentar-ho directament des del youtube a veure si estàs de sort i en pilles un que encara no hagin denunciat i fet tancar.

Roger Berenguer ha dit...

L'acabo de veure en una compartició de feisbuc, és impressionant! Realment entendridor, commovedor i que "toca la fibra", com se sol dir. I m'acabo de quedar sense més paraules...

Miles ha dit...

Jo el tinc ja descarregat i "guardado a buen recaudo".Qui ho necessiti ja sap on trobar-lo.
Petons de colors i bon cap de setmana.
Miles

Eladi Martínez ha dit...

A tothom: jo també el tinc descarregat per si algú el necessita, però ja he desistit de seguir jugant al gat i a la rata. Respectaré els drets d'autor i el desig dels creadors i simplement he deixat el trailer autoritzat.
Però recomano que tothom, sigui com sigui, vegi aquest curtmetratge perquè és preciós.
Eladi