Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

2 de gen. 2014

127 de 2013

Vaig començar aquest bloc el juliol del 2009, després d'un curset. Vaig començar a agafar-li el gustet i aquell 2009 vaig acabar amb 24 entrades, amb una mitjana d'unes 2 al mes.
El 2010 ja m'hi vaig enganxar del tot i vaig publicar 118 entrades, amb una mitjana de gairebé 10 entrades cada mes. I el 2011 vaig arribar fins a les 127, que suposava una mitjana de més de 10 entrades al mes.
El 2012 vaig acabar amb 114 i pensant que aquelles 127 havien estat una cosa totalment extraordinària. I per això m'ha sorprès molt agradablement veure que aquest 2013 he tornat a arribar a aquella xifra de 127 entrades, sobretot tenint en compte que això és una cosa que faig de més a més, a part de la feina de mestre, de coordiandor de LA CALDERINA i de totes les cosetes que vaig fent durant l'any.

I revisant aquestes 127 entrades he recordat que aquest 2013, entre altres coses,...
  • ...vaig començar a publicar entrades dels que jo considero "grans poetes" amb les de Joan Margarit, Miquel Martí i Pol, Fernando Pessoa i Joan Salvat-Papasseit...
  • ...em vaig fer ressò de quan el Roc i l'Ona van quedar tercers al cros escolar de Calders i del 70è aniversari del meu pare...
  • ...vaig anar comentant com m'agradava i la feina que em portava fer de coordinador de la revista de Calders, LA CALDERINA...
  • ...vaig filosofar sobre la generositat i el seu "efecte bumerang"...
  • ...vaig assistir al retorn a la vida esportiva de l'Eric Abidal i, poc després, al seu adéu del Barça...
  • ...vaig fer una cantada escolar amb el Xavier Serrano (Palance, Els Convidats), vaig composar i estrenar una cançó per al casament del Marc i l'Annette ("The Wedding Song"), vaig redactar un conte per als companys de l'Oms i de Prat ("Geroni OMS Tilton")...
  • ...vaig aprendre a fer mojitos i vaig començar a medicar-me per a la hipertensió...
  • ...vaig descobrir les cançons i el bon rotllo del Ramon Mirabet ("HappyDays")...
  • ...vaig descobrir els Muse gràcies a la cançó "Invincible" i un preciós vídeo que ens van fer als mestres de l'Oms i de Prat...
  • ...vaig commemorar que porto mitja vida treballant a l'Oms i de Prat...
  • ...vam estrényer la relació d'amistat amb la Pietat i la seva família (Arles, Natàlia, Gabriel i Aran) i vam acollir els nens a casa en un parell d'ocasions mentre la Pietat feia gestions a Àustria on finalment van traslladar-se a viure...
  • ...vaig fer-me ressò de l'actualitat política en el procés que Catalunya està duent a terme camí de la seva independència ("Marxem!", "Via Catalana", la pregunta del 9N...)...
  • ...vaig donar suport als Docents Balears i em vaig manifestar en contra de la Llei Wert...
I tot això salpebrat d'un grapat de cançons, algunes recordades d'episodis de la meva història personal, algunes descobertes de bell nou. Us en deixo un llistat de les principals que he difòs durant el 2013 i espero que el 2014 sigui igual de prolífic en descobertes musicals i en experiències vitals.

Molt bon 2014 a tothom!!

"Las gafas de Lennon" (Pedro Guerra)
"Plou" (La Porta dels Somnis)
"Cançó 1" (Nàufrags)
"Glòria" (Sau)
"Per tots" (Andreu Rifé)
"Happydays", "Le Sud" i "You're the one that I want" (Ramon Mirabet)
"Homeboy" (Eric Clapton)
"Batik", "Pacific Blau" i "Gatwick-IBZ" (Pol Cruells)
"Em trenques el cor" (Quimi Portet)
"Ríete" (Gertrudis)
"A veure què en fem" (Manel)
"Invincible" (Muse)
"Només ho faig per tu" (Sau)
"Walking blues" (Damià Olivella)
"Corazón en bancarrota" (Dani Flaco)
"I run to you" (Lady Antebellum)
"Aquarela" (Toquinho)

2 comentaris:

Roger Berenguer ha dit...

No sé com t'ho fas, però sempre pots arribar a acomplir tot el que et proposes!

Un plaer haver pogut llegir, escoltar, veure i compartir algunes d'aquestes entrades!

Eladi Martínez ha dit...

Es tracta de plantejar-te objectius assumibles, encara qeu sigui amb un punt d'esforç.
T'asseguro que per a mi també é sun plaer saber que amics com tu, llegiu i valoreu el que escric.
Salut i Jim Beam!
Eladi