Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

10 de des. 2013

Nelson Mandela

El 5 de desembre de 2013 va morir NELSON MANDELA, als 95 anys.
Com en tantes coses de la vida, vaig tard i només tinc un coneixement molt difús de la seva immensa personalitat i importància històrica. Escoltant els resums periodístics que els mitjans de comunicació han preparat amb motiu de la seva mort, m'adono que ha estat un personatge d'unes dimensions colossals i que la seva figura és totalment cabdal en la Història, a l'alçada d'altres mites com Gandhi o Luther King.
No tinc temps de fer-li una notícia com cal però us deixo amb una imatge i un recull de 8 frases que demostren la seva capacitat de lideratge i la profunditat i transcendència dels seus pensaments.
Descansi en pau!

(la imatge la vaig treure del bloc de la Sabina Redondo "Segregació escolar? No, gràcies", d'un article inspirador que us recomano: "El mestre de la reconciliació")