Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

15 de des. 2013

Lady Antebellum i els finals dels informes

HE 
ACABAT 
ELS 
INFORMES!
I més enllà de constatar aquesta boníssima notícia, m'adono que les sensacions d'aquests darrers dies que pretenia explicar avui són cícliques i ja han estat tractades anteriorment en aquest bloc:

  1. Primer hi ha un estrés fortíssim i sembla que no ens en sortirem, tal i com vaig explicar a Relació de baixes (22-5-2012)
  2. Després hi ha un moment d'il.luminació i alliberament pocs dies abans que s'acabi el termini. Curiosament encara no està tot fet, però hi ha com una revelació i l'esperit comença a asserenar-se i a ser conscient que superarem el repte, tal i com vaig explicar a Estranya sensació (8-6-2012)
  3. I entremig, mentre vaig fins al capdemunt de feina, busco músiques que em mantinguin despert però que no em distreguin mentre treballo fins a altes hores, és a dir, una mica animades però en anglès o altres idiomes que no domini prou per no posar-me a taral.lejar-les, com vaig explicar a Companys de viatge (6-6-2013)
I aquesta vegada he descobert els LADY ANTEBELLUM, un grup americà de country del que aquests últims dies he escoltat un grapat de cançons. No en coneixia res i el vaig trobar en un recull de versions unplugged d'artistes internacionals. Em van agradar molt i vaig anar buscant cançons i concerts seus per anar-los tenint de música de fons mentre treballava.
Per als que no els conegueu us he seleccionat el vídeo d'una cançó que penso que us els pot fer descobrir amb garanties que us deixin un bon regust de boca: "I run to you".
Espero que us agradi!

3 comentaris:

Roger Berenguer ha dit...

En coneixia aquesta i crec que un parell més que sonaven per la ràdio, estan bé i per acompanyar-te fins a altes hores mentre vas fent informes... A veure si en fem una escoltada un dia d'aquests...

Roger Berenguer ha dit...

i felicitats evidentment per haver enllestit la feina a temps, òbviament era clar que ho aconseguiries.. ;-)

Eladi Martínez ha dit...

Gràcies, Roger. Ja veig que estàs més al dia que jo de música... A veure si trobem un dia per Nadal i ens posem al dia...
Eladi