Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

16 de juny 2013

Desacceleració

- Feia dies que no penjaves una notícia, oi?
- És que feia dies que no els veia ni passar.

El divendres dia 7 després de la jornada laboral vam tenir dues festes de final de curs. L'Anna va anar a la de Calders per veure les actuacions del Roc i l'Ona. Jo em vaig quedar a la de la nostra escola de Manresa. Quan van acabar els de Calders van venir a Manresa i vam acabar-la tots junts.
L'endemà dissabte 8 vam passar el matí tranquil.lament esperant que arribés la tarda en què havíem de rebre l'esperada visita de l'Arles, la Pietat i els 3 nens. Vam passar una vetllada molt agradable i, és clar, vam anar a dormir tard.
El diumenge 9 ens vam llevar tard i sense adonar-nos-en es va fer l'hora d'anar a dinar al Match Point, el restaurant del club de Tennis de Manresa, on els meus pares ens convidaven a dinar. Després vam estar una estona jugant al Parc de l'Agulla amb tota la família Martínez. I cap a casa, acabar deures, banyar, sopar i dormir.
El dilluns 10 va començar la jornada intensiva del Roc i l'Ona que vol dir que quan pleguem a la 1 h de treballar els hem d'anar a buscar a l'escola de Calders i baixar-los ràpidament a Manresa on cal dinar d'una esgarrapada abans de tornar a la feina a les 3 h. de la tarda. El dilluns hi havia les representacions de teatre de final de curs de Cicle Mitjà i ens vam quedar fins a les 8 h. tocades per marxar a tota pastilla cap a Calders a sopar i dormir.
El dimarts 11 el dia s'acabava amb una reunió que tenia a les 9 h. amb els de LA CALDERINA. Vaig acabar a les 12 tocades i vaig anar a dormir massa tard.
El dimecres 12 a les 6 h. vaig recollir el Roc de bàsquet i vam anar a Calders a recollir l'Ona que estava en una festa d'aniversari d'on ens l'havíem d'endur ràpidament per tornar a sopar a Manresa i felicitar el Guiu (era el seu sant). Quan va acabar l'estressant jornada i vam tenir els nens dormint, vaig passar un parell d'hores davant de l'ordinador recollint fotos de tot el curs escolar que m'havien reclamat des de direcció.
Ell dijous 13 a les 7 h. tenia reunió de pares (els pares dels meus alumnes). Després de la reunió vam anar a sopar amb els companys de cicle i ens hi vam trobar tan bé que vam allargar amb un gelat al passeig de Manresa i, fet i fet, vaig anar a dormir a les 2'30 h. de la matinada.
I el divendres 14 a les 5 h. de la tarda de cop es va produir la... D E S A C C E L E R A C I Ó....

Vam carregar els cotxes i vam anar cap a Queralbs on havíem llogat una casa rural molt xula al raval del Serrat (Can Janet). Ens vam instal.lar i tran-quil.-la-ment vam anar gaudint de l'entorn mentre anàvem preparant el sopar. Fins i tot vaig tenir temps d'afaitar-me (que feia dies que volia fer-ho i no trobava el moment).
L'endemà ens vam llevar sense pressa. Vam anar amb el cremallera fins a Núria. Vam gaudir del paisatge. Vam ensopegar una cursa de muntanya (Emmona) i vam veure en directe com la Núria Picas guanyava la marató d'aquesta cursa. Vam pujar amb el telecabina fins al Pic d'Àliga i allà vam pasturar una mica per les muntanyes. Vam tornar a baixar al pla, vam dinar a l'àrea de picnic interior. Vam visitar el santuari i passejar una mica. Després l'Anna i la Rat van marxar per fer la baixada a peu i vaig quedar-me amb els nens i els avis. Vam anar a l'àrea de jocs infantils, vam berenar, vam passejar per la vora del llac i vam tornar a baixar amb el cremallera on ens vam reunir amb les mares. Vam tornar a la casa, ens vam banyar, vam jugar, vam mirar la tele, vam reposar, vam sopar i vam anar a dormir quan el cos ens ho va demanar.
I el diumenge ens vam llevar tard, vam esmorzar tranquil.lament, vam anar una estona a passejar pel nucli de Queralbs, vam tornar a la casa, vam començar a preparar el dinar de barbacoa, els nens van fer jocs d'aigua, vam descansar, vaig fer una petita migdiada al sofà, vam anar recollint i, sense pressa, quan vam estar a punt, vam enfilar el camí de tornada amb una petita aturada per fer una ullada a la casa natal de la Mª Dolors: Cal Rovelló de Ripoll.
Us deixo amb un grapat de fotos abans que torni a agafar-me una súbita acceleració.

Anna ha dit...

Cap de setmana FANTÀSTIC !!!
Grans i petits ens ho hem passat molt i molt bé...Un paisatge increïble, el sarao que van muntar el Roc i el Guiu amb la banyera d´hidromassatge, la guerra d´aigua iniciada pel Xep, l´intendència de la Rat, la Doloretes que per tot arreu anava dirant l´euro...jijiji i com a colofó la visita a Cal Rovelló, llàstima que els peques ja dormissin..però ha estat molt i molt bé,...
Per repetir-ho

txetxu ha dit...

Quines fotos més xules!!!

Abans de llegir la noticia,he ant baixant per veure si la noticia era llarga,super llarga,hiper mega llarga...o normal.]
Amb aquesta acció,m´he trobat amb un grapat de fotos que m´han encantat!!,i he reconegut el paissatge abans de llegir el molt bon cap de setmana que váreu passar.
Saudade...

Txetxu

Xep i Mª Dolors ha dit...

Si Si tots plegats nem gaudit, de tot del paissatge, del bon temps, de la bona companyia de fills i nets, de la bonica casa, i nomes falta dir felicitats als que van tenir la idea de fer aquesta sortida Gracias. I petons de colors Xep i Mª Dolors

Eladi Martínez ha dit...

Anna, Xep i Mª Dolors... no cal parlar-ne gaire més perquè ja ho hem viscut, aprofitat i gaudit en directe.
Txetxu, celebro haver-te provocat pessigolletes amb les fotos de paisatges recordats.