Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

6 de maig 2013

Participació de casament

Dies enrere us vaig presentar la cançó "Per tots" d'Andreu Rifé i us vaig dir que jo en podria fer una de semblant. Ho deia perquè em va fer pensar en la participació de casament que vam fer amb l'Anna quan ens vam casar (26-7-1995).
Era una participació "interactiva" que, a partir del nostre disseny, ens va materialitzar el Pep Creus.
D'entrada era una senzilla suma que convidava a obrir aquella gran targeta per resoldre-la.
Al mig descobria un preciós dibuix de Moebius del còmic "Els jardins d'Edena" i uns laterals que s'intuïa que calia girar per poder llegir correctament.
Si es giraven es podia llegir una elegia (en forma de cor) de tot de coses que ens agradaven. Començava dient "Volem dir sí..." i després una enumeració de coses maques que acabava completant la frase del principi: "Volem dir sí al nostre amor".
Completava la participació un full amb les dades pràctiques del casament que aquí no reprodueixo (lloc, hora, etc).

Aquest llistat de coses maques és el que em va recordar l'enumeració d'agraïments de l'Andreu Rifé.
I ja m'hi he posat i en sortirà una cançó...
...temps al temps...