Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

9 de febr. 2013

Enyoro llegir

"Un libro, como un viaje, se comienza con inquietud y se termina con melancolía"
(José Vasconcelos)
Avui a través del facebook m'ha arribat aquesta imatge que m'ha agradat molt i m'ha recordat com m'agrada llegir i que poc que puc fer-ho.
En el meu cas es pot dir que "l'escriure em fa perdre el llegir"...
Ara mateix tinc 3 llibres començats a la tauleta de nit (4 si compto "Pa negre" que vaig baixar de la biblioteca per rellegir-lo durant les vacances de Nadal... i encara no he començat), però fa molts dies que no m'hi puc dedicar:
  • "Què és el càncer i per què no hem de tenir-li por" (Salvador Macip)
  • "Es perd el senyal" (Joan Margarit)
  • "L'altra veu" (Josep Fàbrega)
Tinc vàries coses en marxa que he de redactar, les tasques diàries de la feina de mestre i l'intercanvi de correus electrònics i no trobo mai el moment de relaxar-me i gaudir de la lectura.
Per això m'ha agradat tant trobar aquesta imatge de la pàgina facebook de Random House Mondadori i, badant-hi una estona, n'he descobert d'altres.
Com que sé que un bon grapat dels lectors del picalapica també sou amants de la lectura, les comparteixo amb vosaltres:


Donde no hay libros hace frío. Vale para las casas, las ciudades, los países. Un frío de cataclismo, un páramo de amnesia. (María Elena Walsh)





La literatura no es otra cosa que un sueño dirigido
(Jorge Luis Borges)


2 comentaris:

Miles ha dit...

Hacerlo de pie fortalece la columna,
boca abajo estimula la circulación de la sangre,
boca arriba es más placentero,
hacerlo sólo es bonito, pero egoísta,
en grupo puede ser divertido,
en el baño es muy digestivo,
en el auto puede ser peligroso...
Hacerlo con frecuencia
desarrolla la imaginación,
entre dos enriquece el conocimiento,
de rodillas resulta doloroso...
En fin, sobre la mesa o sobre el escritorio,
antes de comer o de sobremesa,
sobre la cama o en la hamaca,
desnudos o vestidos,
sobre el césped o la alfombra,
con música o en silencio,
entre sábanas o en el baño:


Hacerlo, SIEMPRE es un acto de amor.
No importa la edad, ni la raza, ni el credo,
ni el sexo, ni la posición económica.... .



... Leer siempre es un placer

Eladi Martínez ha dit...

Miles!! Molt bo. D'on ho has tret?