Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

30 d’ag. 2012

Estiu 2012

A casa nostra sempre ens passa el mateix. Mentre estem ficats dins de les coses, hi estem, però després passen i ens sembla que hagin passat fa moooolt temps. I ara, tirant la vista enrere per veure què hem fet aquest estiu, sembla que faci tant que vam acabar el curs a finals de juny!! I ens adonem que hem fet tantes coses!!
A part de les vivències de Calafell que ja publicaré més endavant en una notícia exclussiva us faig una mica de recompte de les coses que hem fet (barrejant activitats familiars i personals meves) i al final us ofereixo un grapat de fotos:
  • Es va constituir l'ANC, secció Calders, a la qual vaig afiliar-me.
  • Vam declarar oficialment superada l'etapa dels pipis nocturns de l'Ona.
  • Vam acabar les obres de l'estudi i vam començar el trasllat de tota la biblioteca que ja està definitivament  instal.lada a dalt.
  • Vam passar unes quantes tardes a la piscina de La Guàrdia.
  • Vam passar molts matins, algunes tardes i algunes nits al nostre pati de darrere de casa, amb el boti-boti, la piscineta i fent els àpats a l'aire lliure (hi hem esmorzat, dinat, berenat i sopat, encara que no tot el mateix dia).
  • Alguns amics dels nens s'han quedat a dinar algun dia a casa o han vingut a jugar-hi una estona. I també a l'inrevés a vegades ells han anat a casa d'algun amic.
  • Alguns fins i tot s'hi han quedat a dormir: Guiu, Jana i Martina, Paul i Nil.
  • Un dia vam anar a escalar a Queralt amb el Pablo i el Nil.
  • Vam assistir a dues de les activitats programades al cicle "Vespres a la fresca" a Calders. Un dia vam anar a veure els malabars dels "Desperta Espurnes" i un dia vam anar a un concert de gospel dels "The River Troupe Gospel" de Sallent.
  • Diversos dies alguns amics han vingut a passar el dia a casa nostra o hem anat nosaltres a passar el dia a casa seva. A vegades havíem previst dinar junts i hem acabat dinant i sopant i fent el ressopó... és el que tenen les vacances.
  • Vam fer el ja tradicional "Sopar de la Germandat" en que tots els meus germans (menys el Txetxu que viu al Brasil i només hi és d'esperit) ens trobem amb les parelles i els fills a passar una tarda-vespre a casa nostra, des de fa 3 anys.
  • Vam patir un incendi a Calders, tal i com ja vaig reflexar en aquest bloc.
  • Vam assistir a la festa d'aniversari del Nil a la roureda de les Tàpies.
  • Vaig fer un curset telemàtic particular i pressumptament divertit a les meves companyes de cicle per aprendre a publicar notícies en un bloc al qual vaig anomenar "Curset Novatilles" i que espero que hagi servit d'alguna cosa.
  • Es va presentar en societat la nova revista de Calders a la qual havia dedicat tants esforços i temps.
  • El dia 26 de juliol vam celebrar els 25 anys de relació amb l'Anna, amb una escapadeta a Calafell de funestes conseqüències: se'ns va espatllar el cotxe, vam arribar a casa amb grua i el Roc va acabar a urgències després d'una caiguda al Parc de l'Agulla.
  • El Roc i l'Ona van anar a passar la nit (i tot un dia) a Perafita a una casa que hi tenen les seves cosines Jana i Martina, després que elles també ho haguessin fet a casa nostra.
  • Vam fer una fantàstica excursió al cim del Puigsacalm amb el Pablo, la Violeta, el Nil i l'Estel.
Què? No està malament, eh?