Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

15 d’ag. 2012

11-S: jo hi seré!

Quan parlo amb els escèptics em diuen que mai no ho aconseguirem, que Espanya mai no ens ho permetrà, que no hi haurà pas mai prou gent que es decideixi a fer el pas, que no és viable econòmicament, que és una utopia, que és fer volar coloms...
Però per la ràdio sento moltes opinions que em fan sentir optimista i em diuen que políticament és possible, que econòmicament és viable, que les enquestes d'opinió marquen una tendència creixent i imparable a favor de la indepèndencia...
I tinc una gran esperança posada en l'ANC que em va convèncer quan van venir a Calders a explicar-nos-ho i que no paren de treballar (fets i paraules) en els passos del seu full de ruta que ha de desembocar en la independència. I gràcies a ells m'he fet membre col.laborador de l'ANC i he penjat l'estelada al balcó i... aniré a la manifestació de l'11 de setembre.
Perquè tot això té un punt d'inflexió el proper 11 de setembre de 2012, en una marxa-manifestació a Barcelona que esperem que sigui multitudinària, que ens doni un gran ressò internacional i que ens doni la dimensió real de quina força i representativitat tenim com a moviment independentista.
En anteriors grans manifestacions mai no he pogut ser-hi. A vegades per mandra, a vegades per manca de consciència, a vegades per coincidències amb altres coses... Però aquest cop hi vull ser. Tinc la sensació que pot ser un moment històric i vull viure'l i poder explicar que hi vaig ser.
El lema està clar "CATALUNYA, NOU ESTAT D'EUROPA" i l'ANC l'organitza i en garanteix la intenció i la "puresa" perquè alguns polítics ja volen intentar aprofitar-se'n i redirigir la manifestació en favor del pacte fiscal o de qualsevol altre bagatel.la.
Però ara, com va dir el poeta, "...ja no ens alimenten molles, ja volem el pa sencer..." i el que demanem ara és tan clar i contundent com LA INDEPENDÈNCIA.
Sense violència, sense estridències, carregats de raons i d'intencions. Si som molts que la volem, qui ens la podrà negar?
Us animo a sumar-vos a aquesta històrica manifestació. A Calders han organitzat un autocar i segur que a molts altres pobles i ciutats també.
I no tan sols a assistir-hi vosaltres, sinó també a fer xarxa. Tan de bo cadascun dels que estem mínimament sensibilitzats poguem engrescar-ne un altre o un parell. I tan de bo s'acompleixi la millor de les profecies que proclama aquest vídeo que corre per internet.

6 comentaris:

andreu ha dit...

Tu hi seràs? Dons jo més! Apa!

serrasoler ha dit...

Jo també hi aniré

serrasoler ha dit...

M'ha agradat el clip i l'he copiat al meu blog

Eladi Martínez ha dit...

Andreu i Jaume... doncs ens hi veiem...o no (segurament no ens hi veurem perquè hi haurà mooooooooooolta gent), però hi serem i ja ens ho explicarem...
Eladi

Etèria ha dit...

Des de Tarragona dos més, per demostrar que som un gran país amb gent que encara el fa més gran. Tots a la capi!!!

Eladi Martínez ha dit...

Belita, gràcies per la visita i pel comentari i... visca Catalunya lliure!
Eladi