Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

2 de juny 2011

Anunci maco

Alguns anuncis m'emocionen... No hi puc fer més...
És que hi ha anuncis que són com petites obres d'art, com petites pel.lícules... Recordeu aquell de la Creu Roja on es veia un nen petit que oferia la seva pipa al refugiat que plorava a la pantalla del seu televisor?? O algun en que els dos membres de la parella es tallaven els cabells l'un a l'altre perquè un dels dos havia de començar el tractament de quimio? Alguns no recordo què anunciaven, però recordo que em van agradar i em van emocionar.
I l'altre dia, al bloc Hijas Perezosas (força recomanable perquè ja hi he descobert vàries coses des que el segueixo) vaig trobar el nou anunci de la cervesa Mahou abans de veure'l per la tele. I em va agradar i em va emocionar.
Tracta una temàtica molt actual i hi ha un grup d'amics que té un gest que, cada cop que el veig, em fa emocionar.
"O todos o ninguno".
Està ben fet, no és gaire espectacular, però a mi m'ha tocat la fibra.
I a vosaltres?

P.S.1. I que consti que no vull pas fer publicitat del producte, eh? Només m'ha agradat la història que explica l'anunci...
P.S.2. Algú recorda algun altre anunci d'aquests que li han tocat la fibra i el vol compartir?


2 comentaris:

Sergi ha dit...

Un dia vaig descobrir que aquell anunci d'un nen que ofereix la pipa està tret d'un volum de la Mafalda, diria que és el seu germà, el Guille qui l'ofereix a una refugiada.

Eladi Martínez ha dit...

Doncs, encara millor... Quino (el dibuixant de la Mafalda) és un gran dibuixant, però és molt més que un dibuixant i en els seus dibuixos hi ha grans crítiques i grans lliçons de vida...
A reveure
Eladi