Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

10 d’abr. 2011

Conte premiat a Calders: "Recollida selectiva"

Cada any per Sant Jordi, a Calders s'organitza un certamen literari de narrativa. Aquest any hi he volgut tornar a participar després d'uns anys de descans i d'haver estat premiat en edicions anteriors: "Boira" (2006) i "Com la vida mateixa" (2008).
Tenia ganes de participar-hi i una idea, però em faltava el temps per anar-la desenvolupant i arrodonir-la. Al final, una mica a corre-cuita vaig acabar-ho enllestint i m'hi vaig presentar.
I avui m'han donat el primer premi a la categoria D (majors de 18 anys).
No considero pas que sigui la vuitena meravella i m'hagués agradat tenir més temps per deixar-la més ben acabada, però aquí us l'ofereixo amb un parell d'advertiments.

1.- L'objectiu del text és arribar a suggestionar-vos en algun moment de la narració.
2.- Si podeu triar, llegiu-la de nit, amb silenci i a l'aire lliure...

3.- I és clar, m'agradarà saber la vostra opinió.

Bé, doncs us deixo amb "Recollida selectiva"

RECOLLIDA SELECTIVA

13 comentaris:

Anna ha dit...

Moltes felicitats i enhorabona!!!Tot i que ja t'ho he dic...a mig conte ja intuïa com s´acaba....per mi és previsible...és el teu estil i deu ser que ja me'l conec...
A què convides??? Ja,ja, ja.....

Eladi Martínez ha dit...

Gràcies, gràcies...
Bé, ja saps que no estic tan orgullós com altres vegades perquè penso que amb més temps l'hauria anat millorant, però s'acabava el termini i vaig arribar només fins aquí.

I de convidar... a alguna cosa convidarem si res no es torça...
A reveure
Eladi

Carme Roig ha dit...

Felicitats per aquest nou premi!!!!
Els teus textos tenen quelcom d'especial que sempre conviden a pensar. Enhorabona, Eladi!!!
Carme

Anna ha dit...

Caram, si que ho celebrarem bé, els nens estaran molt contents i nosaltres també. Moltes gràcies i que ho poguem anar repetint...si t´han de quedar l´ordinador per tu a canvi d´aquest regals ja està bé...però deixa-me'l una estoneta.....

Eladi Martínez ha dit...

Carme, gràcies pels "piropos" tot i que aquest cop no siguin tan merescuts com en altres ocasions...

Anna, tot queda a casa... tan de bo algun dia pogués necessitar un ordinador només per a mi... però de moment el seguirem compartint amb aquesta alegria ;-)

Eladi

Miles ha dit...

Bon dia,

Ja tindré temps de llegir-lo. Ara marxem de colònies.

ENHORABONAAA!!

Moltes felicitats i molts petons de colors.

Miles

Eladi Martínez ha dit...

Ei, Miles, moltes gràcies.
Espero que les colònies vagin molt bé i quan el llegeixis...ja em diràs alguna cosa.
A reveure
Eladi

Xep i Mª D. ha dit...

Eladi : Enhobona desde la Illa Ibissenca aquestes bonas noticias sempre agradem saberles desde gon siguis Segons dius no estas del tot satisfet pro lo imprtan es participa i si amés et valorant per danarte el primer premi Pal Gona cosa es moltes Felicitats i petons de colors. Xep i Mª Dolors

Miles ha dit...

Bon dia de nou,

Ara ja l'he llegit...

Me ha entrado un " yu - yu " que "ni pa qué!!.

Jo, a partir d'ara, les escombraries les penso llançar a plena llum del sol.

No sigui que...

Enhorabona de nou.

Miles

Eladi Martínez ha dit...

Sogres, gràcies per l'enhorabona. Ja sé que sempre esteu contents quan jo ho estic.

Miles, també a tu gràcies per l'enhorabona i el suport incondicional.

A reveure!
Eladi

Anna ha dit...

...Ja, ja, ja, Miles, tira les escombraries per la finestra...que t´ha d´entrar yu-yu a tu...ja, ja, ja, ja,...

Jemina ha dit...

Enhorabona Eladi !
M'ha agradat molt, al final m'ha fet molt i molt riure, perquè la primera imatge que m'ha vingut a la ment ha estat la teva rialla continguda un cop ho devies acabar d'escriure.Com diu l'Anna, no sé si és el teu estil, però em sembla que sí que és el teu humor. Felicitats !!!

Eladi Martínez ha dit...

Jemina,
ja té conya que el final d'un conte de "por" et provoqui riure ;-)
De totes maneres, gràcies per llegir-me i per les felicitacions.
Fis aviat!
Eladi