Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

10 de març 2011

Catalunya

Inauguro avui una nova etiqueta per a les notícies d'aquest bloc: "CATALUNYA".
Potser a vegades em servirà per parlar de temes polítics, però avui és un inici de paisatges i sentiments.
Podem voltar pel món i veure coses maques, però quan tornem a casa, no ens queda més remei que valorar que vivim en un entorn privilegiat: platja, muntanya, arquitectura, art en general i, fins i tot manifestacions culturals com els castellers o el mateix Barça... de tot i força i ben variat. No sé si ja l'havíeu vist, però dies enrere em van passar aquest vídeo i em va agradar molt.
Espero que a vosaltres també.

3 comentaris:

Miles ha dit...

Bon dia,

Emocionar-se un divendres, i a aquestes hores del matí....

És IMPRESSIONANT!!

Ahir a mi també en van passar un altre, completamente oposat a aquest, que tracta del "boicot als productes catalans"...

Sense paraules...

Bon Sant Divendres a tots els "bloqueros" de l'Eladi i millor cap de setmana!!!

Petons de colors

Miles

Eladi Martínez ha dit...

Miles,
jo el primer cop que el vaig veure trambé em vaig emocionar. Els paisatges són espectaculars i et fan sentir afortunat de pertànyer-hi i d'haver-los gaudit... I les evolucions dels castellers acaben de tocar la fibra sensible...
Quedem-nos amb aquest i deixem els altres que dius que t'han passat... passem-ne!
Eladi

Sergi ha dit...

Molt bo. M'ha agradat molt.