Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

20 de des. 2010

2010: any de concerts

Ara que arribem al final de l'any, a vegades és inevitable fer algun que altre balanç.
I jo l'altre dia pensava que aquest any he anat a molts concerts i, metòdic com sóc, vaig mirar l'agenda i vaig prendre nota de tots ells:
Algunes consideracions:

1.- Tots els concerts als quals he assisitit han estat d'artistes catalans. No ha estat una decisió predeterminada, però reflecteix que la majoria de la música que escolto últimament és música d'artistes catalans. I ja m'està bé.
2.- Segurament els millors concerts van ser els de Ass Trio, Quimi Portet, Mazoni, Els Amics de les Arts, Maria Coma i Els Pets. Però si m'he de quedar amb 3: ASS TRIO, QUIMI PORTET i ELS AMICS DE LES ARTS.
3.- De resultes dels concerts em vaig comprar alguns discos: Ass Trio, Celeste Alías i Maria Coma.
4.- La majoria de concerts han estat al Kursaal (9), al Sielu (3) o al Voilà (3). Dos van ser a la Casa-Museu Barral de Calafell. I encara em queden per descobrir alguns locals com la sala Stroika o La Peixera.
5.- M'encanta la música en directe. Gaudir de la comunicació entre els músics, la seva complicitat (mirades, somriures, gestos...), la seva capacitat d'improvisació, la qualitat artística, el virtuosisme instrumental o vocal, l'energia que flueix, la sensibilitat... En un bon concert pots rebre vàries glopades de tot això i són molt estimulants i reconfortants. M'alegro d'haver pogut assistir a tants concerts i espero mantenir-ho en propers anys.

I per acabar voldria dir que, malgrat tot, per a mi el concert més important del 2010 va ser el que es va celebrar al Centre Cívic de Calders el 23 de gener on, en comptes de ser entre el públic, vaig ser jo qui vaig posar-me al davant amb la meva guitarra i les meves cançons. Va ser una gran nit i torno a aprofitar per donar-ne les gràcies a tots els que la van fer possible.