Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

10 d’oct. 2010

La medalleta

Avui vull compartir una cançó que vaig sentir a la ràdio. El dissabte, entre 7 i 8 del matí, al programa "La primera pedra" de RAC1, el Jaume Arnella va cantar aquesta cançó amb lletra i música del manresà Pep Torras, basada en un acudit o historieta popular divertida.
A mi em va fer molta gràcia i als que l'he explicada fins ara també.
Espero que us agradi.
Aquí teniu l'arxiu de so, no és de molt bona qualitat però he fet el que he pogut (m'ha costat trobar-lo i transformar-lo per poder-lo posar al bloc):


LA MEDALLETA (Pep Torras)

Si hi havia una noia que es trobava malament
i de cop es marejava i patia un gran turment.
Sa mare tota amoïnada al seu marit li digué:
- No sé pas que té la nena, però em sembla que no està bé.

El pare molt neguitós a cal metge se’n va anar
amb la dona i la filla. Això s’haurà de mirar.
El metge molt eficient de seguida els fa passar.
Entren la mare i la filla i el pare es queda a fumar.

El doctor que se la mira, no troba res de dolent,
només diu que aquella noia està prenyada i res més.
- Mare de Déu –diu la mare- això és un gran trasbals,
com li explicarem al pare, que és molt carca, dels d’abans.

- No pateixi –diu el metge- jo mateix li explicaré,
no hi haurà pas cap problema i tot anirà molt bé.
Faci entrar el seu marit i tot seguit deixi’m fer,
pensi que sé el que em faig que no és aquest el primer.

Quan va haver entrat el marit, el metge li va explicar:
- Es veu que la seva filla la medalla es va empassar,
però això no és cap problema –va dir el metge convençut-
la Mare de Déu l’hem treta, però amb el nano no hem pogut.
La Mare de Déu l’hem treta, però amb el nano no hem pogut.

2 comentaris:

Eladi -pare- ha dit...

Quina gran saviesa la dels metges d´abans, oi Eladi? Sàpigues que jo també vaig sentir aquesta cançó, doncs hi ha diumenges que també sento aquesta emisora. Es ben graciosa la cançó i la "moralina" també.

Eladi -fill- ha dit...

Jo de moralina no n'hi veig, però de divertida li vaig trobar molt. I molt enginyosa!!
A reveure
Eladi -fill-