Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

5 d’ag. 2010

Vídeo de "La noia del vestit blanc"


El 23 de gener de 2010 vaig fer un concert de cantautor al Centre Cívic de Calders (segur que a hores d'ara tots els que pugueu deixar-vos caure per aquest bloc ho sabeu de sobres). En els mesos següents vaig penjar arxius de so amb les 3 cançons guanyadores de la votació que va fer el públic assistent al concert i vam quedar que algun dia penjaria fragments de vídeo.
He necessitat l'ajuda de molta gent per aconseguir-ho i vaig a passar llista.

1.- La NÚRIA BRUGAROLAS i el MILES BORJAS van enregistrar el concert càmera en mà i me'n van facilitar una còpia. En concret el fragment d'avui està extret de la gravació del Miles.

2.- L'ANTON CAMPOS em va ajudar... bé, siguem sincers, m'ho va fer tot ell... Em va passar el vídeo del Miles de la cinta de la seva càmera a un fitxer "mpeg" que es pogués veure en els ordinadors, gràcies als seus coneixements del Pinacle (un programa d'edició de vídeo). El CARLES PASCUAL ha estat sempre a punt per assessorar-me en tot tipus de programes informàtics que podia necessitar.

3.- L'ANNA ALARCÓN (gràcies als coneixements que ha adquirit en el curset que ha fet aquest estiu i a la pràctica que ha agafat fent vídeos per al bloc de la llar d'infants de Calders) m'ha fet el primer vídeo d'aquesta cançó (posar-hi els títols, les sintonies i imatges de fons, les transicions i penjar-ho a la plana-web de Vimeo per poder-ho enllaçar després al meu bloc).

Gràcies a tots ells teniu el primer vídeo del concert del gener, el de la cançó més votada: LA NOIA DEL VESTIT BLANC.
Espero que us agradi... i que no sigui l'últim.

Untitled from Rocona on Vimeo.

2 comentaris:

Pol Cruells ha dit...

Eladi!

No m'havia adonat que eres de Calders! un poblet on vaig viure una llarga temporada de petit! quina gràcia! i a més cantautor! vaja vaja...
Aviam quin dia ens veiem!

Eladi Martínez ha dit...

Ei, Pol,
m'ha fet molta il.lusió que em fessis aquest comentari al bloc i m'he permès la llibertat d'enviar-te un correu personal.
A reveure
Eladi