Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

10 de juny 2010

Cap de setmana a Marineland i Blanes

El passat cap de setmana del 29 i 30 de maig vam tornar a marxar de casa. Vam aprofitar dues bones ofertes:

a.- d'una banda a l'escola havíem aconseguit invitacions familiars (per al mestre i la família) per visitar el parc de Marineland i gaudir gratuïtament de totes les instal.lacions.

b.- de l'altra vam decidir completar el cap de setmana agafant una altra oferta del Club Find's, una plana web on els hotels que no omplen les seves places ofereixen pensions completes a molt bons preus. I cap a Blanes falta gent!!

El dissabte vam estar a Marineland tot el dia, juntament amb el Guiu, la Rat, el Joan, l'Ester, el Biel i l'Uriel, és a dir, 5 nens que s'ho van passar de conya i 5 adults que no ho vam passar gens malament...
Vam veure els espectacles d'animals (lloros, lleons marins i dofins) i vam banyar-nos i desafiar la gravetat amb els tobogans del parc aquàtic.
Vam apurar al màxim i vam ser els últims visitants en abandonar el parc quan ja era hora de tancar-lo.
I llavors nosaltres quatre vam continuar el cap de setmana a Blanes, mentre els altres se'n tornaven a Manresa.

Vam trobar l'hotel, vam fer una capbussada a la piscina coberta, vam anar a sopar i a dormir d'hora que estàvem cansadets.
L'endemà vam fer una passejada per Blanes (que ens va decebre una mica), vam pujar a la roca de Sa Palomera i vam remullar-nos els peus a la platja. Després dinar a l'hotel, banyar-nos a la piscina exterior de l'hotel i una última visita al Castell de Sant Joan abans d'emprendre el viatge de tornada cap a casa.

I, és clar, vam arribar com nous!
No ha estat el primer Club Find's i no serà l'últim.

Laura ha dit...

tu Eladi ja deus avaer anat a marineland molts cops ambel cole i amb la family,