Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

21 de maig 2010

Un altre poema

El 14 de maig escrivia una notícia transcrivint un poema (veure-la) i avui torno a utilitzar el mateix recurs.
En part pel mateix motiu de l'altra vegada: les ganes d'actualitzar el bloc i el poc temps per redactar una notícia nova.
En part perquè he retrobat la darrera d'aquelles llibretes que tenia a la tauleta de nit per escriure poemes abans d'anar a dormir. En les bones èpoques aquestes llibretes em duraven menys d'un any. Aquesta la vaig començar el 22-1-2002 i encara està a la meitat...

...i el darrer escrit és del 20-6-2009... i l'anterior del 30-8-2006... és a dir que podríem dir que tinc la poesia força abandonada, no?

Però malgrat tot he recuperat aquest poema escrit el 7-6-2002... i encara m'agrada...
A veure què us sembla?

ENIGMA PER A MI MATEIX
Sovint escric de mi perquè és bonic
escriure d'allò que desconeixem.
M'invento les raons i els sentiments
i jugo a endevinar-me a mi mateix.

M'acusen molt sovint de ser trampós,
com si pogués mirar les solucions
mentre resolc els meus mots encreuats,
però us puc assegurar que això no és cert:
no tinc ni idea de la solució.

Sóc tan enigma per a mi mateix
que escric petites pistes als miralls
per reconèixe'm cada dematí
quan em redescobreixo entre badalls.