Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

5 d’abr. 2010

Vacances de Setmana Santa

Encara que sembli contradictori amb l'anterior notícia que parlava del "dolce far niente", la veritat és que aquestes vacances de Setmana Santa, també hem tingut temps de fer unes quantes coses. I algunes de ben especials.

Vam començar amb l'Ona i vam aprofitar per fer-la sentir una mica més gran. En primer lloc vam transformar la seva habitació. D'un llit petit de baranes amb canviador en va sortir un llit gran i una tauleta de nit. Aquesta habitació era una d'aquelles "transformables" que li havien regalat al Roc quan va néixer i per fi va arribar el moment de demostrar-ho. A més a més vam redistribuir una mica els mobles de l'habitació i l'Ona va quedar més contenta que unes pàsqües.

I ja que es tornava gran, li vam plantejar si volia acomiadar-se dels bolquers i donar la benvinguda a les calcetes, cosa que va acceptar encantada. Per tant totes les vacances les hem passat alternant entre les grans ovacions i felicitacions cada cop que anava a fer un pipi o una caca a la gibrelleta (i déu n'hi do del que ha avançat) i la tristesa interior mai manifestada cada cop que s'escapaven i havíem de canviar calcetes... o calcetes i pantalons... o calcetes, pantalons, mitjons i sabates... Tot i així el balanç és molt positiu i creiem que en poc temps serà una cosa que tindrà ben consolidada.

Al Roc també li va tocar fer un pas endavant. Un dia vam anar a IKEA i vam comprar-li uns mobles de prestatges per tenir les joguines de la seva habitació ben endreçats. Vam passar tot el dia a IKEA i ho vam passar prou bé. Vam comprar, vam jugar, vam dinar (i vam descobrir la sidra sueca sense alcohol boníssima)... Al vespre vam muntar els mobles i ja vam deixar l'habitació i part de la casa molt més endreçats. A veure si dura...

Un altre dia vam anar al zoo amb el Guiu, la Rat i els avis Alarcón. Després d'un llarg viatge d'anada perquè no trobàvem el camí del zoo, vam passar un dia ben especial (per a l'Ona i el Guiu era el primer cop). Van al.lucinar amb els dofins, van entrar a tocar unes cabretes, a l'Ona una mona li va dir "hola", vam veure tots els animals de "Madagascar" i d' "El llibre de la selva" i al final vam estar una estona jugant i berenant al parc del zoo abans de marxar.

Un altre dia vam anar a Cosmocaixa amb l'Oriol Muñoz i els seus pares i ens ho vam passar genial. El "bosc inundat" amb uns peixos grandiosos, multitud d'experiments físics que es poden manipular, una visita al planetari, un espectacle de màgia, un dinar a l'aire lliure amb els primers gelats de la temporada, el "Toca toca" on pots tocar alguns animals i l'Ona fins i tot es va atrevir amb la serp, una exposició on s'explicaven i es demostraven alguns trucs del cinema i dels mags... Va ser un dia maquíssim i l'única anècdota desagradable va ser quan l'Ona se'm va pixar a la falda durant l'espectacle de màgia...
Però és una visita totalment recomanable!!

Un parell de dies vam anar a assajar caramelles i el diumenge vam fer la cantada pel poble. Des de les 10 del matí fins a les 2 del migdia la secció masculina de la casa va recórrer el poble entonant les nostrades caramelles. El Roc tocava els timbres de les cases per fer sortir la gent, els oferia la barretina perquè li posessin algun donatiu i a estones també brandava la senyera mentre cantàvem. Jo acompanyava els cantaires amb la guitarra, juntament amb l'Albert (una altra guitarra), el Lluís (acordió) i el Jordi (flauta travessera). Ens ho hem passat molt bé, com cada any!

Després de les caramelles també vam fer el tradicional dinar de la Mona de Pàsqua. Van venir els avis Alarcón, el Guiu i la Rat i vam menjar-nos la mona i després també vam tenir temps de fer-la... Sobretot els tres cosins que cada cop que s'ajunten l'emboliquen a base de bé i s'ho passen de cine!

Durant les vacances també hem començat la renovació informàtica. Al Ramel vam comprar l'ordinador nou i ara ens falta la pantalla que vindrà del Beep. Mentrestant estem intentant traslladar tots els programes i documents de l'ordinador vell al nou, però algunes coses es resisteixen i necessitarem ajuda!
Ah!! I per fi vam aconseguir finalitzar el DVD recordatori del viatge a París. L'Anna s'hi havia barallat durant setmanes i el tenia fet però no ens en sortíem de gravar-lo en un DVD. Ens donava diversos tipus d'errors i amb paciència i una canya, l'ajuda del Carles Pascual (informàtic de la nostra escola), unes quantes emprenyades, moltes hores i l'ordinador nou hem acabat ensortint-nos-en. I ha quedat molt bé!!

I una darrera coseta. Vam tenir temps d'anar un dia al cinema amb el Roc (i el seu inseparable amic Oriol) a veure una pel.lícula molt xula: "Com ensinistrar un drac". Cinema en català i molt recomanable perquè ens va agradar a xics i grans. I és clar, després, berenar al Viena i jugar al MoMo Parc.

Bé, després d'escriure tot això em sembla que el "dolce far niente" era fruit de l'esgotament que ens deixava cadascun dels dies atapeïts que us acabo d'explicar.
I com sempre us deixo amb unes quantes imatges, que il.lustren la llarga explicació.
Espero que us agradin!

Sabina Redondo ha dit...

Tot llegint la teva crònica de vacances he recordat quan tenia els fills petits i fèiem sortides familiars com les que has explicat. Fa pocs dies pensava que quan l'Aleix sigui una mica més gran el portarem al Toca Toca. Al Pol li encantarà i segur que el petit s'hi afegeix.
Petons de colors per tota la família.

Eladi Martínez ha dit...

Hola, SAbina:
Com han anat les vostres de vacances?
Espero que molt bé.
A veure si un dia d'aquests et faig un correu comme il faut per saber com esteu tots d'ànims i de salut.