Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

1 de gen. 2010

Falten 22 dies per al concert

Avui quan he passat per la cartellera on s'anuncien les activitats del poble he vist que ja hi havia l'agenda d'actes del mes de gener. He buscat el dia 23 i m'hi he trobat:
A 2/4 d'11 de la nit al Centre Cívic
CONCERT DE CANTAUTOR AMB ELADI MARTÍNEZ

I això vol dir que només falten 22 dies per al concert.
A allò que va començar com un comentari al novembre del 2008 li queden 3 setmanes per esdevenir una realitat: tornaré a fer un concert davant d'un públic amb les meves cançons, la meva veu i la meva guitarra.

A hores d'ara ja tinc força coses clares:
1.- La disposició dintre del Centre Cívic.
2.- La il.luminació i la sonorització.
3.- El repertori a realitzar (pendent d'uns assajos finals per acabar de concretar algunes cançons dubtoses).

Però d'altra banda hi ha també interrogants que no s'aclariran fins el dia de l'actuació:
1.- Qui vindrà?
2.- Quina atmosfera es crearà?
3.- Com em sortirà tot plegat en funció de si em posaré o no gaire nerviós?

A hores d'ara no puc dir que estigui molt nerviós pel que fa a la part que jo puc controlar (les meves cançons, la meva veu i la meva guitarra). Sóc conscient de les meves virtuts i les meves limitacions. Però en canvi tinc una certa inquietud respecte de les variables que jo no puc controlar (públic i ambient que es pugui crear).

El passat dimecres 30 de desembre havíem quedat amb un grup de gent que m'assessora i m'ajuda per fer unes proves de so i vam descobrir que la meva guitarra tenia la pastilla espatllada i no podia sonar pels altaveus. Dilluns la portaré a arreglar i ja tinc diverses opcions per tal de poder tocar el dia del concert tant si la tinc arreglada (que espero que si) com si no. Va ser una decepció, però espero subsanar-la en una futura prova de so abans del concert.
I malgrat tot afronto aquestes darreres setmanes amb optimisme i molta il.lusió.

Vull acabar donant algunes pistes sobre el repertori amb el que estic acabant de treballar:
a.- Treballo amb un total de 24 cançons (tot i que podria ser que alguna acabés caient i fossin menys)
b.- Respecte de l'assaig amb públic del 23 d'octubre inicialment cauen "Esos ojos negros", "Riu enllà", "Ja no ens queda lluna blanca", "El país del mal rotllo" i "Lo que quieras oir" i, en canvi, s'incorporen 7 cançons noves.
c.- La composició d'aquest repertori provisional és la següent: 7 cançons provenen del repertori clàssic de Nàufrags i 8 són cançons pròpies composades després de Nàufrags o bé que no havien tingut cabuda en el repertori del grup. Això fa un total de 15 cançons. Les altres 9 són versions: 4 d'artistes catalans, 2 d'artistes castellans i 3 que cantaré en català traduïdes de l'anglès.

El concert serà gratuït i hi haurà servei de bar a càrrec de la Comissió de Festes.

Després de tot això ja només em queda dir-vos que us hi espero a tots i totes i que si creieu que a algú li pot fer gràcia assisitir-hi, li feu saber, ja que és un concert obert a tothom... a tothom qui cregueu capaç d'apreciar el que jo puc oferir...